Are u sure??

Hellu!
Sitter här framför datorn och är så uttråkad! Finns inget att göra nuförtiden. Jag är inne på Youtube och låten "Total Eclipse of your heart - Glee" spelas samtidigt som jag försöker skriva ett intressant inlägg. Svårt när man är så uttråkad ju.

Snart ska jag och familjen ut för att träffa hela släkten. Idag är inte direkt en släktträff jag längtar till, men man kan säga att jag är tvungen att gå.  Tror inte det blir rättvist att berätta orsaken här i bloggen. :o

Anyways . . Shilan är i Jönköping och kan därför inte upptadera. Hon kommer imorron och jag ska se till att hon skriver ett inlägg eller två.  Ni har saknat henne, eller hur? (not :P)

Vi ska äntligen till Liseberg den här fredagen, bilder och info kommer ofc!

Ses senare,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul för dig då!

2011-06-05 @ 20:08:13
Postat av: shilan

kan den som kommenterar skriva namn?

2011-06-08 @ 19:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0